Kamerki internetowe wielki niewypal...

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 23:05:16 MET DST

Witam.
Zakupilem jakis czas temu kamerke internetową. Kupiłem model jeden z
najdroższych na usb, za 99 zł. APOLLOMULTIMEDIA AC-909.
Podpiolem pod usb 2. Wsadzilem plytke. komp wykrywa, instaluje drivery,
zainstalowala się jako USC PC CAMERA (SN9c201).
Musze dodac ze w opisie producenta kamera ma Sensor optyczny 1.3M pikseli,
Obraz podglądu do 1280 x 960 pikseli ,Transmisja do 30 klatek/sek.
. Ok po zainstalowaniu kamery. W obojętnie jakim programie Skype czy AMCap
animacja bez wzgledu na to czy jest duzo swiatla czy nie wynosi 1fps !!.
Czy ktos wie co moze byc przyczyna !?. Poprzednio zainstalowalem na starym
windowsie z tej samej plyty, nie wiem jakim cudem zainstalowala sie jako
inna kamera i animacja byla troche lepsza ok 9fps. Ale gdzie te 30 fps , bo
nawet przy 320x240 animacja wynosila max 9fps.
Dzięki.

It has removed 4 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!