Re: Parkowanie g³owic HDD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 21:13:07 MET DST

"Sander" ehggu4.344.1@Hobby.od.20.lat

> Niektórzy mylnie my¶l±, ¿e kontroler jest na MoBo.

> Na MoBo NIE ma kontrolera !!!
> Jest tylko "interfejs IDE" i nic wiêcej.

A co ma umiejscowienie kontrolera do samoparkowania g³owic? :)

Zreszt± aktualnie niektórzy twierdz±, ¿e na MB jest ju¿ kontroler. ;)
(ja twierdzê, ¿e dla przeciêtnego u¿ytkownika jest to obojêtne, bo
i tak wiêkszo¶æ ludzi nie wie, czym jest taki kontroler i czym siê
zajmuje) :)

SCSI ma kontroler tak¿e poza dyskiem, i do parkowania g³owic ma siê to nijak. :)

E. :)