Re: Samoistny reset komputera

Autor: Pawel <pawel.s._at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 19:23:42 MET DST

Użytkownik "Macius" <m.rychlicki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1161536848.849222.287980@b28g2000cwb.googlegroups.com...
Witam,

Od pewnego czasu komputer w trakcie obciążenia procesora (np.
konwersja lub kompresja audio czy video) wiesza się lub resetuje.
Płyta głowna Gigabyta GA-7VAX
Procesor Athlon XP 2000+
Karta Grafiki ATI Radeon 9000Pro
Ram 512MB + 256MB
Dyski twarde WD 300GB + Seagate 320GB
Dwa napędy optyczne

Zmierzyłem sobie różne parametry Speedfan'em
Temperatura procka wacha się od 72-79 C
Temperatura płyty głównej 52-54 C
Fan1 - 2860RPM

Zastanawia mnie wynik pomiarów prądu na płycie - ale nie znam się
na tym - z tąd pytanie czy to jest OK
+3,3V, +5V, +12V - wyniki w normie +/- 0,1V
-12V zmierzone -5,7 do -6,5V
-5V zmierzone -3,2 do -5V

Komputer jest włączony 24h na dobę.. praktycznie od początku.
Zasilacz był wymieniany jakieś 2 lata temu. Zastanawiam się czy
powodem może być zużyty zasilacz?? Każda sugestia mile widziana.

Pozdrawiam,
Maciej Rychlicki
Czy nie za wysoka temperatura procesora? Sprawdz chłodzenie.