Drukarka - wisi w po³owie wydruku

Autor: borsuk <borsuk222usuntto_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 17:35:58 MET DST

Witam,

Mo¿e kto¶ z Was spotka³ siê z nastêpuj±cymi objawami:

Mam HP DeskJet 656c i WinXP na 1,3GHz, 512MB RAM. Od jakiego¶ czasu nie
mogê wydrukowaæ nawet pojedynczej strony, chyba ¿e jest to kilka linijek
w Notatniku. W ró¿nych momentach strony drukarka zatrzymuje siê, zaczyna
migaæ na zmianê diodami (nie jest to sygna³ braku papieru ani ¿aden mi
znany). Dawniej te¿ mi siê do zdarza³o, ale powiedzmy w po³owie 3 strony
wydruku, teraz czasami nawet na pocz±tku pierwszej.

Nie jest to problem z komputerem, poniewa¿ testowa³em na innym i by³ ten
sam efekt (WinXP, 800MHz, 256MB RAM).

Druk strony testowej z systemu (Windows XP) - to samo

Druk strony testowej bezpo¶rednio z drukarki (d³u¿ej przytrzymany jeden
z przycisków) - wydruk jest bez problemu.

TIA

pzdr.
B.