Komp nie powstaje po uśpieniu...

Autor: <krzysiobWYTNIJTO_at_dami.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 16:25:40 MET DST

Witam
 Mam win98SE z nieoficjalnym serwis pakiem 2,1b, płyta EPOX - ep 8kra2i, Athlon
2400+, 512RAM, grafika Radeon 9200 na AGPx8
Problem może niewielki, ale wnerwiający...
Po pozostawieniu kompa, czy z włączonym, czy nie wygaszaczem po pewnym czasie
włącza sie się czarny ekran i zwiecha... niczym nie można wrócić. Działa tylko
klawisz "Power" inne objawy - na stałe świeci się lampka pracy dysku, ale dysk
milczy. Po ponownym uruchomieniu systemu pojawia sie zawsze komunikat o
aktualizacji plików systemowych.
Teraz mam wyłączone wszystkie wygaszacze (łącznie z SETI) po pewnym czasie
pojawił się czarny ekran, ale jak ruszyłem myszą pojawił się kursor myszy na
czarnym tle, ale jako biały krzyżyk (reagował na mychę)
Czy to są złe ustawienia biosu - niedawno zmieniałem płytę główną -
czy wina win98se?
Prosze o pomoc.