Wirtualne karty pamieci

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 16:27:13 MET DST

Tak się składa że mam kilka urządzeń które lubią miec w sobie jakas
karte pamięci - telefon, aparat, gps, i masa innych takich podobnych.
Karty najtańsze nie są, ale tez dosc wolne i dosc łatwo je zgubić.
Wymyśliłem sobie zeby wykonać / kupic coś na zasadzie karty pamieci na
kabelku, tzn wtykam do urządzenia karte, i moge jej nadac dowolny
rozmiar programowo (korzystając z przestrzeni na dysku twardym).
Efektem takiego działania było by działanie urządzenia któe korzystało
by z tego co jest na dysku twardym - dzieki temu można by używać dużo
wiekszych kart, lub testować urządzenia, albo wgrywać coś bez potrzeby
kopiowania na karte co jest dosc... wolne. Są takie wynalazki? Czy
trzeba samemu wymyślać?

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.