Re: mysz do laptopa

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 15:24:49 MET DST

Użytkownik Sergiusz Rozanski napisał:

> imo nie warto, serio, w terenie touchpad, na stole
> krótki kabelek. bezprzewodowe to dodatkowy ciężar,
> baterie, ładowarki, zapomnij, bezprzewodowość
> myszki nie zrekompensuje tych problemów.

wg. logitech'a np. mysz wytrzymuje 8 miesiecy
zalozmy ze sa to cyferki na papierze, wiec 3-4 miesiace
jak wytrzyma tez bedzie ok. a ladowarke mam ogolnie do
akumulatorkow do cyfrowki

> Jedyne usprawiedliwienie bezprzewodowej myszki to
> fajne zdalne sterowanie np do prezentacji, jak
> tego nie robisz to szkoda forsy.

czasem mi sie zdarza korzystac z daleka - np. pokazujac zdjecia :)
ogolnie nie chcialbym miec kabli na biurku
poza tym moj "teren" to stol polozony pietro nizej ;)))

K.