Re: mysz do laptopa

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 15:15:30 MET DST

Dnia 10/22/2006 2:51 PM, Użytkownik KSZYCHOOO napisał:
> witam
>
> poszukuje myszki bezprzewodowej do laptopa ;
> chyba standardem jest juz podlaczenie pod usb ;
> mysz nie bede sluzyc do gier - tylko pisanie i przegladanie stron ;
> w domu mam przewodowego a4tech'a i sprawuje sie dobrze ;
>
> jaka myszke polecacie ?

Jeśli nie potrzebujesz super dokładności, lata Ci waga i gabaryty, a
chcesz mieć tylko gdzieś scroola żeby strony w przeglądarce przewijać -
to weź najtańszą myszke laptopową (taka malutka) ze zwijanym kabelkiem.
Masz jedno urządzenie, żadnych problemów jeśli chodzi o sterowniki,
żadnych baterii, łączenia, parowania, nadajników, itp.
W terenie się sprawdza, a w domu - jak już pisałeś - masz cos innego.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \