Re: notebook - dylematy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 12:58:29 MET DST

Dnia 20.10.2006 berton <bertonu@gmail.com> napisał/a:
> - *Leonovo N100*
> przeciw: celeron, 14,1 u nas jest drogie i ciężko dostępne
> za: wyposażenie
>
> No i teraz pytanie do posiadaczy, lub osób mających styczność z tymi lub
> podobnymi modelami. Bez urban legendów i tego co marcin powiedział, że jego
> tata powiedział. Suche fakty. Jak napisałem zależy mi na ciszy i dobrej
> matrycy. Wydajność jest drugorzędna. Tego posta pisze z HP nx 6110 i jak na
> celka jest cichutki, troche mu ciepło to fakt. No i matryca cudem techniki
> nie jest. Stacjonarna w LG 1730 bije ją na głowę.

Aby nie siać legend to mam Lenovo w 14" prawie 2 miesiące i tylko o nim
się wypowiem:
- czas pracy mimo że Celeron to wyciąga 3h (ale bez niczego, maszyna do
pisania), wifi, bt, gprs już spada do okolic 2h - bateria 4800 sanyo
(uwaga na ogniwa sony ;)
- matryca - nie jest źle, ale konty, szczególnie w dół jest kiepski, góra i
boki idą ok - do stacjonarnego nie ma co porówynywać, podświetlenie
stacjonarki to 5cm obudowy :) sam sobie sprawdz jakie tam są lampy.
- cisza - rewelacyjna, wiatrak ledwo co, dysk tylko dioda :)
dvd - zależne głównie od krążka, tu ciężko o opinie, niektóre chroboczą,
niektóre prawie nie słyszalne.
- klawiatura - napiszę tylko: Rewelacja ale Crtl za Fn ;) - nie bój się
tego reszta klawiatury to znakomicie rekompensuje.
- wyposażenie - wszystko wbudowane i na miejscu
- bez systemu - idzie tak kupić, pod Linuxem odpaliłem cały osprzęt poza:
fingerprint - nie znam statusu, tv-out - powinno działać wg magików
od i945 ale coś może jeszcze źle robie, fw - nie mam kabelka, bo do kamery
mam grube wyjście i nie mam jak spiąć. Reszta bez problemów, łącznie z
wifi, bt, wbudowanym czytnikiem sd, cf - przez pcmcia, ms, kartą
iplusa, martycą w natywnej rozdzielczości w xorg, nagrywarką, donglami usb,
aparatem canon eos, palmem po bt.

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***