Chcę kupić podzespoły i notebooka - rankingi najlepszego sprzętu

Autor: Kasandra <kasandra.kaczynska_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 03:57:20 MET DST

Witam

Stoję przed zakupem mojego pierwszego notebooka,
chcę też trochę zmodernizować swój park maszynowy,
drukarka w pierwszym rzędzie.

I teraz moje pytanie.

Czy gdzieś w sieci są jakieś narzędzia pomocnicze w wyborze sprzętu?

Znam porównywarki cen (skąpiec, ceneo, ...), ale szukam czegoś więcej.

Może np. któryś sklep posiada ranking najlepiej sprzedawanego sprzętu!!!
Albo jakieś rozbudowane komentarze produktów z wystawianiem ocen!!!
Może jakiś ranking najlepiej ocenianych produktów itp.?