skaner agfa e26 - problem, zacina sie

Autor: Pilu <pealoo_at_wytnij_cos_o2.pl>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 02:41:04 MET DST

Witam
Skaner jak w temacie. Objawy takie, że przeskanuje 5-6 zdjęć, a potem
powracając z wózkiem do punktu zero jakby nie potrafił poprawnie odczytać
znakówna linijce (takie tam biało czarne znaczki). Jedzie do końca aż silnik
krokowy zaczyna stukać i po chwili wywala błąd w scan wise. Linijka czysta,
nie wypłowiała. Zasilanie dobre - nawet dałem mu inny zasilacz 15V 4A tak
żeby było na zapas.
Gdzie szukać problemu? Zależy mi dosyć, bo jakość skanów bardzo mnie
zadawala, a szczególnie kolorki - jak to w agfie.
Pilu