Re: usuniecie danych z uszkodzonego pendriva..

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Sun 22 Oct 2006 - 01:42:14 MET DST

Wojtas wrote:
> Pewnie trzymał tam jakieś lolitki, a teraz się przestraszył.

Czego niby? (zakladajac hipotetycznie, ze masz racje)

Bo czy dla
> danych np. firmowych wartość 200 PLN jest warta ryzyka?

No i tu sporostowanie: Dane byly firmowe, ale pen byl moj. To nie firma
straci 200 tylko ja.
Z powodu mojej wlasnej glupoty - tak, oczywiscie. No i trudno. Lepsza
taka kara niz inna jaka moglaby mnie spotkac gdybym byl totalnym debilem
i bezstresowo oddal to do naprawy (a jest masa ludzi, ktorzy tak wlasnie
robia).

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus