Jaki poradzilibyście procesor do płyty MSI KT4V?

Autor: Paweł <paweł191_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 23:58:25 MET DST

Witam.
Myślę nad zmianą procesora. Aktualnie posiadam Durona 1ghz. W sumie nie
narzekam na jego wydajność, jednak chcę niebawem odpalić Gothica 3 na swoim
kompie i wiąże się z tym jednak wymiana proca.
Posiadam płytę MSI KT4V - jaki procek radzilibyście do takiej płyty? Dodam,
że będzie współpracował z następującymi podzespołami:

2 x 512mb ram (400mhz)
GF6600GT
HDD Seagate 80gb

Zależy mi na jak największej wydajności w grze. Zastanawiam się nad Athlonem
XP bądź Bartonem.
Czy może lepiej wymienić płytę na taką, która obsługuję amd 64bit? Czy jest
duża różnica w wydajności załózmy takiego Athlona 3000xp a Athlona 64 3200?

--
Pozdrawiam.