Re: Czy chieftec HPC-360-202 to uciagnie?

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 22:44:23 MET DST

Użytkownik "Frantic" <none@nospam.com> napisał w wiadomości
news:ehcrul$uc$1@opal.futuro.pl...

> Problem polega na tym, że zamówiony zasilacz (Tagan 530W U15), nie jest na
> chwilę obecną dostępny nie tylko u hurtowników, ale i u dystrybutorów.
> Wszystkie podzespoły poza zasilaczem już mam, stąd pytanie o zasilacz
> Chieftec-a.

ten zasilacz bedzie za slaby - jest on projektowany pod stare kompy ktore
ciagnely duzo z linii
5V a 12v wykorzystywaly glownie do napedow i dyskow a ty masz kompa ktory
bardzo obciazy
glownie linie 12V bo i zasilanie procesora i grafika.
Ja mialem takiego chiefa w wersji DF i wymiekl (linia 12V spadala przy
pomiarze miernikiem do 11.5v pod obciazeniem ) przy podkreconym
athlonie64/3000 , gf6800gs agp i 3 hdd - wymienilem na taniego nominalnie
slabszego, ale z mocniejsza linia 12V
GPS EB-101A i wszystko chula.
Aco do dostepnosci tego tagana to ja widze "duza ilosc"

pzdr