TOSHIBA - VOBIS

Autor: Bogdan G <bogdan.g_at_op.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 20:54:24 MET DST

Witam.
Moze ktoś bedzie potrafił mi pomóc.
Mam włanie przed sobą laptopa toshiba A100-528. Potrzebuję dostać sie do
biosu i nic z tego. Bios zabezpieczny hasłem. Nie wiem tylko czy to toshiba
tak sobie zabezpiecza, czy to jakis patent vobisu. Co ciekawe żaden z
programów do łamania biosów nie rozpoznaje co to za bios. Z tego co widzę to
jest to Phoenix i program typu "biospwds" powinien go rozpoznać. Ale jednak
twierdzi, ze nie rozpoznaje tego biosu. Moze ktos wie o co chodzi z tymi
toshibami kupowanymi w vobisie.

P.S
Nie ukradłem tego laptopa. Potrzebuję teraz dostać się do tego biosu, a nie
mam mozliwości podjechać do vobisu. Zresztą jak to oni zakładają takie hasła
na bios, to moze nie bedą chciali mi tego zdradzić. Kto ich tam wie?