Radeon 9000 na PCI

Autor: Leif Erikson <KASUJTOaa9912_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 20:12:51 MET DST

Witam

Do kompa opartego na płycie ASUSA P4BP-MX bez portu AGP (grafika na płycie)
zdobyłem karte graficzną z opisem na niej: ATI RADEON 9000 PCI DDR 64 M.
Zassałem do niej sterowniki z ati.com, ale nie chciały dać się zainstalować
z komunikatem którego już nie pomne (brak jakiegoś drivera czy cuś). Udało
się zainstalować sterowniki OMEGA DRIVER i niby wsio ładnie gra. W 3D marku
wyciaga jakieś tam 6000 punktów.

No i tu leży sedno sprawy: Zainstalowałem najnowszy Riwa Tuner (czy jakoś
tak to się pisze) który mi opisuje zainstalowaną kartę jako Radeon RV280
128 bit 64 MB. CZy rzeczywiście Radeon 9000 to jest chip RV280 ?? Zawsze
byłem przekonany że 9000 to rv250. Jest jakiś inny program by to sprawdzić
co karta kryje w sobie?

Może ktoś natknął się kiedyś na niemozliwość zainstalowania sterowników
referencyjnych ATI i podpowie mi dlaczego one nie chca się zainstalować?

--
Leif Erikson
www.fociarz.blog.pl