Różne programy do hasła BIOSU

Autor: Nypell <nypell_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 18:46:11 MET DST

Cześć wszystkim,

To mój pierwszy post na grupie więc chciałbym sie przywitać, a
jednocześnie liczyć na wyrozumiałość i wytykanie błędów, gdybym
robił coś głupiego.

Od razu zaznaczam, że tematykę haseł BIOSU na grupie przejrzałem,
ale mój problem jest trochę b. skomplikowany ;)

Problem dotyczy BIOSU ::: "Phoenix-Award Bios v6.00PG" :::

Kto wie jak zdobyć hasło BIOSU superusera gdy:

-nie ma dostępu do stacji FDD (wyłączona w BIOSIE)
-nie ma dostępu do stacji CD-ROM (wyłączona w BIOSIE)
-w grę wchodzi praca na Windows 2000 bez uprawnień Administratora, na
koncie Zaawansowanego użytkownika
-wykluczone jest kasowanie hasła za pomocą KILLCMOS i inne
-otwieranie obudowy i podłączenie czegoś też nie.
-Baterii też nie ruszamy

Najlepszy byłby programik , który wyciąga lub łamie hasło BIOSU ,
odpalony z Windowsa (bez uprawnień Admina)
Dlatego proszę o przedstawienie JAK NAJWIĘcEJ różnych programów
tego typu.
Jeśli można proszę też o możliwie DUŻO uniwerslnych haseł.

A wie ktos czy Phoenix-Award Bios to jest bios firmy Phoenix czy Award
?? :) Myślałem, że to 2 różni producenci, którzy to robią. :):)
Temat wielokrotnie powtarzany, ale liczę , ze wejdę komuś na
ambicję.
Jeśli ktoś ma podobny program, ale do innych biosów np. AMI to też
dajcie.
Liczy się ilość !!!

Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczów.