Re: Różnice w procesorach

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 18:27:11 MET DST

On 2006-10-21, Pawel S <pawcioosNO@SPAMgazeta.pl> wrote:
> No tu masz rację, tylko tak jak wspominałem nie kupię teraz nowego bo
> finanse nie pozwalają mi. A tak w ogóle to gdybym miał procka P4 2.8 lub
> 3.06 to porównanie tego do obecnego np. AMD Athlon XP 3200 czy Intel
> Duo Core to nie ma dużego skoku w szybkości IMHO.

Nie orientuję się, jak teraz wyglądają ceny używanego sprzętu, ale nowe
procki A64 czy Intela naprawdę nie są drogie, a kupując płytę, będziesz
miał podstawę do wymiany na szybszy w przypływie gotówki.
Pentium D 805 to ok. 400 zł, a A64 X2 3600+ AM2 500 zł, a A64 3200+ AM2
350 zł. Do tego płyta i wcale nie wychodzi tak drogo. I wszystkie
64-bitowe. I wszystkie są nowe - masz pewność, że nie były kręcone.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński), JID:navier@chrome.pl