Jaki komputer

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 17:33:42 MET DST

Witajcie
Wiem ze takie pytania sa trochę nudne ale mam pytanie o jais kompik "do
gier" dla mojego malucha.
Niestety zestaw musi być jak najbardziej budzetowy.
Na pewno karta graficzna na ten moment moze byc jakas licha albo wogóle
zintegrowana, bo w swoim kompie mam Radka 9800Pro i najwyzej oddam, bo sam
w sumie za bardzo nie gram. Z drugiej strony gdyby w tej chwili kupic cos
nowego i grafa byłaby zintegrowana, to mozna by potem kupic juz cos na PCI-
E. Bo Radek jest oczywiscie na AGP.
Pamiec na ten moment 512 - potem sie dokupi.
Dysku nie potrzeba, CD/DVD równiez na ten moment nie potrzebne.
Nie interesuja mnie jakies hiper wydajnosci całego zestawu, bo jak znam
zycie lepiej potem zainwestowac w grafike i to bedzie najwazniejsze dla
wydajnosci w grach a to czy gra bedzie sie ładowała mnute czy 5 minut -
maluch przezyje, zwlaszcza ze bedzie to jego pierwszy komp w zyciu.
Reasumujac - co polecacie najtanszego z mozliwych (moga byc uzywki), zeby
po dokupieniu przyzwoitej grafy hulało?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken