Diagnoza uszkodzenia

Autor: Mariusz ZANIEWSKI <zanies_at_zanies.org>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 17:08:37 MET DST

Witam,
Posiadam plyte ASRock K7S8X, a na niej procesor Athlon XP 2500+. Do
dzisiaj nie mialem z komputerem zadnego problemu, chodzil bardzo
stabilnie. Kilka minut po wlaczeniu komputera, podczas przegladania WWW
system zamarzl (nie reagowal zupelnie). Po resecie komputer sie juz nie
podniosl. Po uruchomieniu wszystko rusza, wentylatory sie kreca..
natomiast monitor pozostaje wygaszony. Poczatkowo nie bylo rowniez
zadnych sygnalow dzwiekowych z BIOSu (bios AWARD'a). Myslalem, ze padla
karta graficzna. Wymienilem na inna - efekt ten sam. Poodlaczalem
wszystko co sie dalo. Uruchamiam komputer, bios wydaje sygnaly dzwiekowe
swiadczace o braku kosci pamieci. Dolozylem pamiec, grafike i odpalam
ponownie - tutaj mam juz problem, gdyz nie wiem jak sklasyfikowac te
beep'y :) - wyglada to mniej wiecej na 1 dlugi i 8 krotkich sygnalow.
Mialem pod reka karte testowa POST na PCI i probowalem jej uzyc, jednak
za kazdym razem daje inne wartosci. Ostatni kod na jakim stanal POST to 85.
Jestem w kropce, gdyz nie moge zdiagnozowac co padlo.. niestety nie mam
pod reka innego procesora czy pamieci by probowac dojsc do tego czy oby
to nie plyta. Jesli ktos z grupowiczow mialby ochote pomoc wrzucilem
maly filmik w formacie .mov pod adres http://zanies.org/0168.zip -
filmik jest dosc kiepskiej jakosci ale pokazuje moment startu pc.

Bardzo prosze o wszelkie sugestie i z gory serdecznie dziekuje.

pozdrawiam.
Mariusz Zaniewski.