Re: Czy chieftec HPC-360-202 to uciagnie?

Autor: Nostradamus <leschek_at_potschta.fm>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 14:08:57 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ehcv40$d0f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Link jest parę postów wyżej. Ja bym nie ryzykował. :>

I co "niebezpiecznego" jest w tym linku?
Moim zdaniem przywiązywanie zbyt wielkiej wagi do zasilacza to po prostu
moda.
Cokolwiek nie gra to już leci "zmień zasilacz". Testy zasilaczy mówią
zupełnie co innego Zasilacz Feel II jest lepszy od co niektórych "markowych"
zasilaczy w tym również od co niektórych Chiefteców.

--
Pzdr
Leszek