Re: [NTG] Re: Instalacja WIN 98 na starym komputerze.

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 11:28:01 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:m5vndelu5hak$.1b60z6vnj08rn.dlg@40tude.net...

> Wiki twierdzi inaczej, ale spierał się nie będę.
[...]

Bez obrazy, ale Wiki to "takie sobie" źródło (uogólniając). W tym przypadku
autor notki w Wiki odwołał się zapewne do treści pliku setuptip.txt z płyty
instalacyjnej W98SE. Gdzie zawarta jest uwaga o konieczności posiadania 24
MB RAM.
Tymczasem moje źródło, takie jak "Microsoft Windows 98 Resource Kit", str.
26 twierdzi, że W98 zadowala się 16 MB.
Wielokrotnie isntalowałem zarówno W98, jak i W98SE na słabym sprzęcie z
pamięcia 16 MB. I wszystko było OK. Poza komfortem pracy ;-)

[...]
> Podobno minimum dla Win95 to 4 MB, a żeby na takim komputerze
zainstalować toto trzeba się
> natrudzić (takie jest zdanie niektórych przynajmniej :) ).
[...]

Potwierdzam. Instalowałem W95 na 386SX33 @ 4 MB RAM. Spokojnie dało się
zainstalowac, acz pożytku z tego nie było żadnego. Ot, ciekawostka
przyrodnicza ;-).

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski