Re: Uzytkowanie notebooka bez baterii

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 10:11:45 MET DST

"michalsiak" <m_lysiak@poczta.onet.pl> wrote in message
news:eh2l92$ils$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie
>
> Mam takie pytanie.
> Czy jest mozliwe uzytkowanie notebooka bez wlozonej baterii?? Pytam bo
> wiekszosci pracuje on w domu i jest narazony na ciagle ladowanie i
> rozladowywanie baterii w sumie bez potrzeby.
> Czy praca bez baterii jest bezpieczna?

Zauwaz, ze tracisz przy tym jedna z funkcjonalnosci laptopa jaka jest UPS...
moim zdaniem nie warto w ten sposob oszczedzac tych 500zl w skali 3 lat (a
conajmniej tyle wytrzyma ta bateria, a jestem pewien, ze wiecej) normalnego
uzywania baterii.
Zreszta laptop zaczyna ladowac baterie ponizej pewnego progu (u mnie w IBM
dopiero jak zejdzie do 95%), dzieki czemu nie bedzie ladowala sie codziennie
tylko powiedzmy raz na tydzien ja doladuje - zakladajac, ze laptop bedzie
caly czas lezal na biurku podlaczony do pradu jak stacjonarka.

pozdrawiam
Zbyszek