ciemne filmy w LCD

Autor: PiotrekN <p_nizio_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 00:38:14 MET DST

Witam,

przeinstalowałem system na kompie, wszystko cacy, śmiga szybko, ale gdy
odpaliłem w końcu jakiś film okazało się że obraz na moim FS P 19-2 jest
bardzo ciemny. I nie mam pojęcia co jest tego przyczyną: software czy
hardware?? Wszystkie ustawienia monitora są takie same jak przed
reinstalką(tylko filmy są ciemne, reszta świeci jak należy), co najwyzej
jest wykrywany teraz przez system nie jakoś "Domyślny monitor" ale jako
Fujitsu-Siemens P 19-2(po prostu teraz dograłem "sterowniki" monitorowe).
Obraz odtwarzany z mojej karty TV jest taki sam, znaczy się tez zaciemniony.
Może mi ktos pomóc z tym fantem? Moniotr jest podpięty pod DVI.

Pozdrawiam, PiotrekN.