Re: Modernizacja kompa na potrzeby jednej gry?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 21:38:47 MET DST

Dnia 20-10-2006 o 21:07:56 Janusz Kornaga <kornaga@wp.pl> napisał:

> Myślałem, że o co innego chodzi z tą dziewczyną. :)

Ze znajomymi, albo z dziewczyną można pójść na spacer, na wycieczkę
rowerową, można rozmawiać o przeczytanych książkach, o filmach oglądanych
na Discovery, można rosnące roslinki oglądać i identyfikowac przy pomocy
jakiegoś atlasu botanicznego, rozważać, jaka jest przydatnośc gospodarcza
tych roślinek itp., to wszystko może być lepsze, niż jakas głupia gra
komputerowa. Paweł, ty masz chyba 15 lat (paweł191) pora juz spoważnieć.

--
Pozdrawiam. Janusz.