Modernizacja kompa na potrzeby jednej gry?

Autor: Paweł <paweł191_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 19:14:23 MET DST

Witam.
Otóż sprawa wygląda tak, że na kompie głównie oglądam filmy, surfuje po
necie i słucham muzyki. Gram bardzo sporadycznie. Mój sprzęt to:

MSI KT4V
DURON 1ghz
GF3ti200
512 MB RAM (DDR)

Jedyna gra w jaką gram to Gothic......no i właśnie wyszła nowa część:) Jak
przeczytałem wymagania to mało z krzesła nie spadłem:) Wygląda na to, że
trzeba by kupić nową płytę, zapakować tam jakiegoś AMD 64 3200, dokupić
minimalnie 512mb ramu i jakiegoś gf6600gt - może gra by w miarę chodziło.
Trochę jednak głupia sprawa wydać ponad 1kpln, żeby zagrać w jedną
grę......Myślałem np o wypożyczeniu sprzętu np na jakiś miesiąc -
podejrzewam, że bym grę przeszedł w tym czasie. Ma ktoś może jakieś
sugestie?
Pozdrawiam.

Pozdrawiam.
Roki17.