Re: Piszczący monitor

Autor: Damianin <damianin_usun_to__at_wp.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 16:53:05 MET DST

Gargamel napisał(a):
> Damianin <damianin_usun_to_@wp.pl> w wiadomości

> Yyyy... takim ze świecy??? (I w jaki sposób? Na "gorąco" na elektronikę? ;)

Dokładnie takim woskiem. "Podlewamy nim" oczywiście tylko kiedy monitor
jest odłączony od zasilania starając się celować w okolicy namierzonej
cewki, robiąc z niej białego "bałwanka". Są specjalne kleje do
"poskramiania" drgających uzwojeń, które penetrują o wiele dokładniej
niż wosk ale świeczka gdzieś sobie w domu zawsze leży no i ta późniejsza
satysfakcja... ;)

--
Pozdrawiam
Damian.