Proszęo radę

Autor: tpokala <tpokala_at_poczta.fmWYTNIJTO>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 11:52:58 MET DST

Witam!

Przymierzam się do założenia sieci Wi-fi w biurze i nie wiem za bardzo jakie
produkty i technologuie wybrać.

Mam 1 notebook z wbudowaną kartą Wi-fi, dokupię jeszcze 1 komputer
stacjonarny oraz urządzenie wielofunkcyjne.

W biurze mam Neo, więc potrzebuję jeszcze:
- jedną kartę bezprzewodową do stacjonarnego komputera,
- (chyba) jedną kartę bezprzewodową do urządzenia wielofunkcyjnego,
- Access point z wbudowanym modemem ADSL;

A może kupić Access point z serwerem wydruku i podłączyć kombajn po kablu??

Proszę o jakieś wskazówki odnośnie obydwu rozwiązań oraz o jakieś opinie na
temat produktów (ta prośba raczej do już użytkujących taki sprzęt).

--
Pozdrawiam
Tomasz Pókała