Re: Celeron D vs Sempron SA

Autor: [ PorkOne ] <PorkOne_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 10:46:04 MET DST

On Oct 19, 11:12 pm, <freemanek.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> podkrecic (gigabyte GA 7N400-L)
>
> --
> Wyslano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
Bedzoe troche OT, ale to chyba dosc istotne ;)
To bylo ponad rok temu, nie pamietam dokladnie, ale kupowalem w
zasadzie wszystko co najtansze, plyta GA-K8N albo NS (nie pamietam),
pamieci 2x512MB Twinmos, wiatrak boxowy i Sempron na sockecie 754
(chyba 2400, ale ciezko mi sprawdzic bo nie widze w komputroniku juz
tych CPU). A co do sposobu podkrecania to znalazlem jakis polski opis
jak to robic na tej platformie (socket 754).
Z tego co widze to Ty masz socket A, wiec moze byc inaczej, ale wlasnie
sie kumpla pytalem jak to jest z socket A, ma Semprona 1.6GHz i
spokojnie chodzi mu na 2GHz.

>jakbys mial celerona D 2,4GHz bez trudu wykrecilbys do @3,6GHz na std
>chlodzeniu z boxa. :)
>OMSON

A jak z wydajnoscia tego? GHz to nie wszystko ;)

>PRzeciez napisal ze bedzie c2d a tylko do tego czasu celeron.Pozatym oplaca
>sie chocby ze wzgledu na grafike PCIe lepiej zmienic sprzet na niz
>inwestowac w AGP teraz
AM2 ma chyba tylko PCIE a jest to tania platforma.