Re: zasilacz 20-24 pin

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_to_o2.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 22:27:50 MET DST

trimowWP napisał(a):
> Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
>
> Masz rację powinno być:
> Tak tylko uważaj żeby nie zgnieść jakiegoś kondesatora cztery piny(
> wtyczki) wystają
> poza gniazdo

drogi kolego
w zaistnialy problem dotyczy montazu 20 pinowej wtyczki zasilacza w 24
pinowym gniezdzie plyty gl. Mozesz mi wyjasnic jakim cudem 20 pinowa
wtyczka moze wychodzic poza obszar gniazda z plyty gl i w konsekwecji
moze uszkodzic kondensatory? (no chyba ze ja nie rozumie j. Polskiego )

--
Pozdrawiam
Marcin