problem z kontrolerem USB 2

Autor: wojtek <wg_at_walsie.spam.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 20:04:55 MET DST

problem polega na tym ze nowo zainstalowany kontroler usb 2 do mojego dość
starego sprzetu nie działa poprawnie. problem występuje gdy do owego
kontrolera podlaczam dysk twardy. transfer plików większych niż 20-30 MB
jest przerywany - dysk przetaje być widoczny dla komputera. Nie miałem tak
gdy używałem starego USB 1 (ale transfer był do dupy). sterowniki mam z
płyty dołączonej do kontrolera. na kompie mam win XP SP2

kontroler to http://www.gmb.nl/main.asp?mode=item&N=2879

poradzcie cos

wojtek