Re: Różnice w procesorach

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 19:19:44 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> W jednowątkowych nie liczy się ani HT, ani dual core.

Może inaczej: który z tych dwóch byś wybrał? Bo jeszcze pozostaje
kręcenie 1.6 -> 2.0GHz + lepszy wentylator (ale nie lubię podkręcania).
Wiem, że to nic rewelacyjnego ale do wielu zastosowań jest dalej dobry.

> Ja bym Pentium 4 i Pentium D w ogóle zignorował i szedł albo
> w AMD-64, albo w Core 2. Chyba, że faktycznie tylko jedna
> aplikacja jednowątkowa ma działać i jest dobrze zoptymali-
> zowana pod P4.

Tylko żeby kupić coś nowszego i sensownego to trzeba dać min. 2-3
tysiaki a tyle nie mam. Dlatego chce zmodernizować tak żeby jeszcze 1-2
lata chodziło, tak jak kiedyś wspominałem za wcześnie na arch. 64 bit.

Pozdrawiam Paweł