Re: USB 2

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 19:05:58 MET DST

> wtedy były duże braki z papierem toaletowym.....

Poniekad nie sadzilem, ze sprzet jest AZ TAK wiekowy.

> Chyba już nie zyje

Czesta przypadlosc w tym interesie... ;)

> Jutro w pracy ją odkurzę może coś dalej pisze...

Ewentualnie - na pierwszym ekranie BIOSu,
gdzies na samej gorze (albo na samym dole)
plyta powinna sie przedstawiac (ciag cyferek-literek).
Wklepanie tego w Google powinno dac jakies wyniki.

> Na dyskietce tego nie zmieszczę a zasilacz chyba nie uniesie CD-romu

Tu znajdziesz starsze wersje, w tym pod DOS:
http://home.att.net/~short.stop/freesoft/system.htm

> Brzydka jest i nie znoszę zapachu piżma

Konsultowalem sie z moja... Utrzymuje, ze karta USB
ktora kupiles wymaga do dzialania PCI 2.1 lub wyzej,
a plyta glowna tego nie zapewnia. Radzi kupic jakas
stara, uzywana karte z USB 1.0.

Ale ona stara jest i juz czasem nie dowidzi... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.