Pentagram PENTAdrive - bezpieczna partycja

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 15:18:31 MET DST

Pewnie znowu NTG, ale może chociaż dowiem sie gdzie powinienem pytać...

Mam pendrajwa PENTAdrive, dotychczas nie korzystałem z "bezpiecznej
partycji", ale teraz potrzebuje - albo ją całkiem usunąć, albo znaleźć
taki program do jej obsługi, który nie wymagałby praw administratora pod
XP.
Wraz z penem dostałem "USB DISK Pro Security App." (wykonywalny UDPV267)
- jest powolna, wymaga praw adm i nie ma opcji usunięcia albo chociaż
ukrycia którejś partycji...

Są do tego jakies ogólnodostępne narzędzia?
może od innego modelu?

czy jeśli usunę jedną z partycji jakimś fdiskiem, to nic sie nie stanie
z pojemnością? wiele osób narzeka, ze po takiej operacji system widzi im
tylko jakiśtam ułamek pierwotnej pojemnosci...

--
Pozdrawiam,
P.W.