Re: Jaka min. temp. przechowywania DVD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 13:23:59 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:eh5rhm$qjl$1@flis.man.torun.pl...

> "rs" l8ncj25h824b2s4f3tp19o4i8o9lu9hnmb@4ax.com

> Tłoczone można moczyć bez obaw. :)
> Wypalane -- nie wiem, ale raczej nie można. :)

Ja tam czasami płytki myję pod kranem mydłem, jak mają problemy z
odczytem, często pomaga, ale po takiej operacji, zawsze kopiuje pliki,
bo problemy z odczytem mogą się powtórzyć, a niektóre płytki tylko myję
i nic nim nie jest.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!