Cholery można dostać - myszka świeci non-stop!!!!

Autor: Staff1703 <staff1703_at_NIEDLASPAMU.op.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 21:40:56 MET DST

Witam,

Mam problem, który doprowadza mnie do szewskiej pasji. Zakupiłem myszkę
optyczną pod PS2 i zaczęła się moja gehenna. Okazało się, że moja płyta
główna nie odłącza napięcia od tego portu po wyłączeniu komputera.
Sprawia to, że w nocy mam na biurku fioletowy stroboskop, który co jakiś
czas rozbłyskuje mocnym światłem (gdy mój kot wskakuje na biurko i
szturchnie myszkę łapą). Jak to cholerstwo wyłączyć? Przeszukałem cały
BIOS i wyłączyłem wszystko co rozumiałem (i mogło mieć jakieś cechy
wspólne). Płyta ma BIOS Awarda. Może ktoś wie jak i gdzie to wyłączyć,
albo chociaż gdzie znajdę jasną instrukcję do tego BIOSu z opisem tych
ściśle tajnych określeń (najlepiej po polsku)...