[kupię] komputer 1,4~1,6GHz [3-miasto]

Autor: PeCe <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 20:54:53 MET DST

Przepraszam, że tu ale szukam od dłuższego czasu używanego komputera o
przeciętnych parametrach. Allegro odpada bo nie chcę składać z przypadkowych
części a gotowca takiego nie ma. Komisy i lombardy zaliczyłem ale też bez
efektu. Może jest tu ktoś z Trójmiasta i ma akurat coś zbędnego. Komputer ma
rejestrować obraz z 4 kamer poprzez kartę monitorującą i zapisywać obraz w
formacie MPEG4. Zależy mi na sprawdzonym komputerze aby nie ujawnił się w
trakcie pracy syndrom wieku dziecięcego.

Pozdrawiam
PC

pch(a)poczta_onet_ pl