...a failure may be imminent - dysk pada?

Autor: flash5 <wywal_to_flash5_at_wywal_to_o2.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 20:38:40 MET DST

witam!

Mam taki problem. Dzis pojawil mi sie na starcie taki komunikat:
"back-up your data and replace your hdd...a failure may be imminent" -
czego nie trzeba tlumaczyc. Czy to juz ostatnie dni dysku ;(?

I jeszcze jedna sprawa. Jak testuje dysk to mam tylko transfer ok.
3,0-3,5 mb/s - wiec tragicznie malo.

Teraz skanuje jego SMART ale nie wyglada to za dobrze.

Interesuje mnie tylko jedno - czy dysk juz pada i zipie ostatnimi silami
czy cos jeszcze z nim mozna zrobic.

Bede wdzieczny za jakie kolwiek informacje