Re: niezawodność, trwałość dysków

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 19:53:51 MET DST

Użytkownik "snake" <snake25@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eh50rd$o8j$1@amigo.idg.com.pl...
> Witam
> mam pytanie czy duży wpływ na niezawodność, awaryjność i trwałość pracy
> dysku twardego ma intensywne korzystanie z programów p2p (ciągły zapis
> danych przy zapełnionym i znacznie zdefragmentowanym dysku)? Jeżeli tak
> to czy dobrym wyjściem (bezpieczniejszym)byłoby instalacja syst.
> operacyjnego na jednym dysku a p2p na innym ?
> Łukasz

dyski sie psuja nie zaleznie od wieku...

generalnie moim zdaniem (zajmuje sie sprzetem i jestem informatykiem) dysk
twardy nalezy wymieniac co najmniej 3 lata....
dyski sie zuzywaja niektore pracuja bezawaryjnie 5-8 lat a niektore jak u
mnie w pracy siadaja seryjnie, lawinowo po 4 latach..... (dyski WD 20Gb w
tym samym modelu komputera zakupionym w tym czasie)