Re: nowe LCD, a ilośc złych piklsi

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 18:22:54 MET DST

Tomasz Bątor napisał(a):
> Od jakiegoś już czasu nurtuje mnie pytanie, jak to jest z tym
> hurra-optymistycznym zwracaniem towaru zakupionego przez internet. Można
> zrobić tak jak napisał inicjalizator wątku (czyli potestowanie sprzętu,
> a jak się nie podoba to sio), czy jednak nie?
koledzy, jak jeździli do USA na wakacyjne roboty, to szli do sklepu,
kupowali lampy, telewizory, laptopy i po 2 czy 3 tygodniach (nie
pamiętam w tej chwili) oddawali je, brali z powrotem $ i szli kupić
drugie - w ten sposób nie wydawali kasy, a jedynie za darmo wypożyczali
potrzebny sprzęt :),
w PL aż tak dobrze nie ma, ale mam nadzieję, że w granicach rozsądku
można zwracać.
tak czy owak monitor już dojechał i wszystko z nim w porządku, więc na
szczęście nie muszę testować procedur zwrotów :),

--
pzdrv,
Andrzej Talarek