Re: Jaki LCD: 18" czy 17" ???

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 16:52:41 MET DST

Hero wrote:
> Użytkownik "rwerp" <roman.werpachowski@gmail.com> napisał w wiadomości

> Duzo to zalezy od jakosci Dsuba w grafice i kabla w monitorze, ponadto
> monitory tylko z Dsubem mają zazwyczaj lepszej jakosci to wyjscie i kabel.

No tak... mój pierwszy LCD miał tylko D-Suba i był bardzo fajny.
Drugi (iiyama 48?-S3) miał D-Suba i DVI, chodził w komputerze
Małżonki na kablu VGA i jakość obrazu była gorsza niż pierwszego
(też iiyama), ale za to był 17'' a nie 15''. Ostatnio podpięliśmy
go przez DVI, różnica była wręcz kolosalna.