problem z matrycą

Autor: S.Lewandowski <>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 11:32:02 MET DST

Witam,
niedawno stałem się posiadaczem notebooka Lenovo n100 jednakże jest mały
zgrzyt z matrycą. Problem polega na tym, że w niektórych miejscach pojawia
się jakiś pixel (czasami 2, 3) w jasniejszym kolorze, najbardziej widać to
na składowych niebieskiego, ale również na czerwonym to widać. Jednak nie
jest to jakiś martwy subpixel, bo jak obrazek z takim jaśniejszym pixelem
przesuwam po ekranie to ten pixel wędruje wraz z obrazkiem, czasami zniknie,
czasami się pojawi. Nie miałem wcześniej lcd, wiec nie wiem czy to normalne
zachowanie jeśli nie to napiszcie czym to może być spowodowane, bo nieco
mnie to drażni.

Pozdrawiam