Re: nowe LCD, a ilośc złych piklsi

Autor: squallik <zx9r-wywalTO-_at_-toTEZ-puchaczy.waw.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 10:47:22 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):
> Wcale nie. Pracowałem na monitorze z uszkodzonymi kilkuset (!)
> pikselami, i wcale mi to nie przeszkadzało. 100 pikseli to może ze 2-3
> mm kwadratowe. W stosunku do całej matrycy, mającej np. 1 000 000
> pikseli, to 0,01%. Rozproszone na całym ekranie, naprawdę nie
> przeszkadza, o ile się patrzy na zawartość ekranu, a nie wyszukuje
> badpikseli
ale mnie to irytuje :),
oglądasz sobie film, ciemno w pokoju, a tutaj na samym środku 4 pikle
świecą non stop na biało :(,
koniec końców zamówiłem monitor przez internet w sklepie wysyłkowym, w
związku z czym mam ustawowe prawo do zwrotu w ciągu 10 dni bez podania
przyczyny :),
dziś, maks jutro powinien byc, to się okaże co & jak.

--
pzdrv,
Andrzej Talarek