Re: X-Fi RCA SoundBlaster Final1ty

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 08:56:27 MET DST

Tdobe napisał(a):
> No i znowu do konca nie wiadomo, szkoda ze piep... creative nie pisze
> tego w specyfikacji, a skoro nie pisze... to... roznie moze byc

akurat to wiadomo :( jak masz SB z wyjsciem optycznym czy elektrycznym
to podobnie jak przy uzyciu innej karty z takim wyjsciem (wbudowana moze
nawet byc) bedziesz mial dolby digital w filmach dvd i divxach w ktorym
dzwiek jest tak zakodowany. warunek to posiadanie ampli, ktory taki
sygnal rozkoduje. jak sobie radza SB, ktore nie maja wyjsc
optycznych/elektrycznych(coax) tylko same jacki, nie wiem. wiem, ze moja
wbudowana karta i ampli polaczony za pomoca jackow nie potrafi wykrzesac
z siebie dolby digital czy dts (tylko dolby pro logic II). po polaczeniu
coax potrafi. jedno jest pewne. zaden SB nie da ci prawdziwego dobly
digital w grach (np. splinter cell chaos theory czy far cry). to
potrafia tylko karty, ktore koduja do dd w czasie rzeczywistym. popatrz
sobie na stronie terra tec. jest tam jedna karta, ktora to potrafi.
aureon 7.1 zdaje sie.
pozdr.