Re: Co byście wybrali TOSHIBA SATELLITE 4060XCDT czy ibm think pad 600

Autor: MB <mirbi2_bezspamu_at_op.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 08:22:00 MET DST

"wetxxx" <wetxxx@o2.pl> wrote in message news:eh3htl$phb$1@news.lublin.pl...
> Oczywiście pomijam hdd i ram. chodzi mi o jakość matrycy i samego lapka.
> Dzięki wielkie za wszelkie sugestie :)

Znam dość dokładnie oba. Ja używałem IBM a znajomy Toshiba.
Jakość matrycy (jasność i kontrast) lepsza u Toshiby.
Poza tym wszystkie inne cechy na plus u IBM'a.
Solidna (bardzo bardzo) klawiatura, obudowa metalowa, niezawodność
działania. Ładniejszy design (spokojny czarny).
I jakby lepsza ogólna wydajność. Instalowałem (dla eksperymentu)
XP'ka na obu maszynach. Przy RAM 256MB na IBM chodził całkiem
znośnie a na Toshibie bardziej się mulił.
Ja wybierałbym zdecydowanie IBM.

W tej chwili nadal używam TP600E (procesor 366).