Re: do czego starczy zasilacz 330W?

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 08:08:42 MET DST

MadMan napisał(a):

> Powinno starczyć, zresztą popatrz w SIGa co on u mnie ciągnie.

Hmm, pierwsze karty "pod Vistę" (z DirectX 10) mają ponoć być
prądożerne. Ja bym dla świętego spokoju wziął Tagana 380 W.
Różnica 40 zł dla kogoś kto chce kupować sprzęt "pod Vistę" nie
powinna być kolosalna ;-)

Poza tym, Tagan 330 W obciążony prawie w 100% będzie głośniejszy
niż Tagan 380 W podający tę samą moc (w watach). Z drugiej strony,
przy tym samym procentowym obciążeniu Tagan 330 W będzie cichszy od
mocniejszego kuzyna.

Sprawą którą należy uwzględnić w rozważaniach jest liczba kabli
w modelach - Tagan 380 ma ich więcej, ma jakieś specjalne kable do
zasilania VGA.

Roman