Re: ASUS 14,1' czy 15,4'

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 21:50:14 MET DST

marko sz napisał(a):
> witam!
> Zdecydowałem sie na zakup laptopa i ma teraz dylema ktory wybrac czy:
>
> ASUS A8H-4P001
> (14,1' + firewire + bluetooth)

ja głosuję na tego ;)

> czy
>
> ASUS A6RP-AP002
> (15,4'+irda)
>
> Reszta paramnetrów jest identyczna. mam spory dylemat. Prosze o pomoc.

co prawda z firewire nie korzystam, ale BT jak najbardziej. Telefon leży
sobie w torbie, komputer na kolanach i sieć jest. Sam kupiłem 15,4", ale
tylko dlatego, ze nie było mnie stać na 14,1. Mniejsza waga i gabaryty,
a przecież to komputer przenośny. W domu i tak mogę podłączyć 17"LCD.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski