Re: SATA + U-ATA

Autor: at\ <_at_>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 21:18:28 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> "at"@" <"4534fc74@news.home.net.pl

> Może dysk wprowadza zamieszanie liczeniowe w boot.ini? (jeśli to WXP
> i jeśli Cię rozumiem poprawnie)

Dziękuję bardzo za obie odpowiedzi. Spróbuje najpierw metody Pana
Michała, bo faktycznie... o MBR nie pomyślałem.
Tak, Win XP Pro. Na moją logikę boot.ini nie powinien sprawiać problemu
w tym przypadku, ale moja logika nie idzie często w parze z logiką Windy
;). Też warto spróbować.

Jeszcze raz serdeczne dzięki.

Pozdrawiam,
mnemo