Re: X-Fi RCA SoundBlaster Final1ty

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 17:34:06 MET DST

Goomich napisał(a):
> "Tdobe" <tdoberman@gmail.com> naskrobał/a w

> Potrzebna ci karta z tym:
> http://www.dolby.com/consumer/technology/dolby_live.html

no chwila, ale divxy z dzwiekiem zakodowanym ac3 (DD) nie potrzebuja
takich kart (link jakos mi nie zadzialal, ale sie domyslam, ze chodzi o
karty mogace kodowac do DD). wystarczy zeby w systemie byl kodek dd i
wystarczy byle jaka karta z wyjsciem optycznym (coax albo optyka) i
ampli potrafiacy to rozkodowac. do gier, owszem, takie karty zeby
cieszyc sie dzwiekiem dd, albo jak cos juz jest zakodowane w dd jak te
filmy, albo filmy dvd to takich kart nie potrzeba.