Re: X-Fi RCA SoundBlaster Final1ty

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 16:11:40 MET DST

"Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> wrote in message
news:Xns985FA36E5E960goomichskrzynkapl@127.0.0.1...
> "Tomek" <tomway@poczta.onet.pl> naskrobał/a w
> Jak karta dostanie 7.1 (np. masz film z takim dźwiękiem), to ci wyśle
> 7.1, ale żeby coś sama z siebie (np. w grach), to zapomnij.

I to jest mowiac prosto kurstw^&*% ze strony creativa aby tak drogie karty
jak x-fi nie mialy funkcji ktora mial
juz chipset nvidia pare lat temu. No ale jak by ludzie mogli miec dziwek w
3d z gier na swoich wypasionych
ampli i dobrych kolumnach nikt by nie kupowal tych smiesznych glosniczkow
creativa.

Daniel